Tuesday, May 3, 2011

Home Sweet Home!!!

 Alhamdulillah...
Sampai rumah jam 2 pagi tadi...
On the road semalam 12 jam oooo..
Sepatutnya 8 jam jer...
Akibat heavy traffic...
Fuhhh..dah rasa macam balik kelantan pun yer..

Apa2 pun tunggu jer lah gambar2 dan citer2 later yer..
Banyak yang kena kemas ni..
Luggage pun baru jer bawak keluar dari kereta ni..

Owhh...kesian "monster" kena tinggal 3 hari..

Alamak...Ayyunie baru pecahkan botol kicap sotong yang dibeli kat Lumut laa..
Haishhh..habis satu rumah bau sotong daaaa..


Ader yang rindukan aleesya tak???

p/s: Percaya tak dress aleesya pakai tu ibunya buat sendiri??? Nanti citer yer...









 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment