Thursday, February 3, 2011

Xin Nian Kuai Le = Happy New Year = Tuan blog pergi holiday!!



Sebelum tu nak ucapkan XIN NIAN KUAI LE kepada semua yang menyambut TAHUN BARU CINA pada hari ini. Semoga cuti panjang kali ni dapat dimanfaatkan sebaik-baiknya oleh kita semua.

Oh yer, ni entry autopublish yer...sebab awal2 tadi kul 7 pagi keluarga kami dah bergerak nak Holiday ke Summerset, Rompin. Mesti ramai yang ambil kesempatan utk bercuti kan. Dan semestinya tak ramai yg BW...huhuhu..

Ok lah..kepada semua rakyat malaysia, SELAMAT BERCUTI yer...eh, ada ke yang tak cuti???

Bye bye, ta ta, ti ti, tu tu..

Nantikan entry holiday kami yer..

p/s: Kalau ader entry lagi pasni, confirm ler autopublish kan...hehe




 Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!
Post a Comment