Sunday, February 20, 2011

BAGAIMANA LELAKI MENOPAUS???

Ingat perempuan je ke Menopaus???
Lelaki pun boleh..
Cam mana dikatakan lelaki menopaus tu??

1. Gejala Seksual
- Menurunnya tahap ereksi di pagi hari, ejakulasi awal dan dorongan seksual semakin berkurang

2. Gejala fizikal
- Tidak mampu berjalan kaki lebih dari 1 kilometer, tidak mampu melakukan aktiviti berat, sukar membongkok dan berlutut

3. Gejala spiritual
- Kehilangan tenaga, mudah diserang rasa sedih dan mudah penat

Tapi gejala ni 
hanya 2% je dialami oleh lelaki, terutama mereka2 yang hampir di mamah usia.
Korang jangan bimbang...selagi suami masing2 tak da tanda2 di atas..
Maksudnya tak menapaus lah tu..hehe
Boleh lagi tambah umat islam!!!:)


menopause

Dipetik dari : Majalah RAPI keluaran Feb




 Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!
Post a Comment