Friday, February 18, 2011

Cuba Teka Apa Dia?? Betul dapat FM tau!!

Hello hello..
Cuba teka ada apa dalam ni..
Dan utk siapa benda ni...
Tak yah follow
Tak yah buat entry
Jawab jer kat komen dalam entry ni..
Sorang boleh jawab 1 kali jer tau...
Boleh jawab sampai jumpa pemenang yg terpantas..
Paling lewat pun jam 12 malam ni yer..

Contoh jawapan!!

1. Dalam tu ada hadiah kalung mutiara..
2. Untuk damia aleesya..


Klue: Tidak semestinya untuk ahli keluarga!!


Kalau betul dapat hadiah FM kat bawah ni yer



p/s: Sebenarnya nak buat cerita pasal hadiah kat atas tu..
Tapi kalau masa dah suntuk...buat teka2 cam ni pun ok gak yer..
Alahai...citer gi Zoo Johor Ahad lepas pun belum lagi..
Dah nak masuk sekali lagi ahad dahhhh




Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!

Post a Comment