Wednesday, February 9, 2011

Apa perasaan anda kalau tiba2 suami puji "sayang dah kurus"???

 Perasaan saya??
Hohoho..berbunga-bunga-bunga-bunga-bunga-bunga
Berapa banyak bunga daaaaaaaaa..hiks

Kisahnya macam ni..
Masa cuti2 kat summerset haritu..
Ada org tanya ibu makan pil apa sebab nampak makin kurus..
Walla..makan pil??? Hurmmm..tak da makan pil pun..
Cuma minum teh kurus je lah..
Tu pun tak tau lah membantu ke tidakkk..
Sebabnya selalu dgr kalau minum teh kurus ni org akan cirit birit...
Tapi ibu macam biasa jer...seminggu sekali gak buang...
(saya memang susah nak membuang yer)

Lepas tu bila tgk2 balik gambar kat bawah ni..
Ah ah lah nampak macam kurus sikit..sikit jer..tak banyak pun..
Macam mana nak kurus banyak sebab memang dah kerangka besar + tinggi cam ni..


Bila tgk gambar ni terasa yg peha sudah kecik sikit..
Atau itu hanya khayalan semata2??


Pastu tgk gambar kat atas ni pulak...
Pun terasa kurus sikit...ecececece..perasan sudah datang!!
Masuk lift tekan sendiri yer

Apa2 pun..
Lepas balik dari summerset tu...
Then masa guling2 atas katil ngan suami tercinta..
Tiba2 leh pulak suami tercinta cakap..
"ah ah lah..sayang dah makin kurus"
(oh, suami saya bukan senang nak puji isteri sendiri yer...susah bangat nak memuji ikhlas tau..)
Peha dah kecik sikit (sambil si suami ramas2 pehaku itu...ekekek)
Pastu perut pun dah leper banyak (sambil si suami mencari2 lemak yg hilang itu)
Wahhhhh...apa lagi???? Terus berbunga2 lah yer...
Siap si suami suruh isterinya jadi penasihat utk dirinya pulak tu...ekekek
Oh yer..adegan sampai situ saja yer...tak der lebih2 punya sebab datang BULAN kan...hehe
The end...hahaha

p/s: Memang sejak2 dah 3 series ni, banyak azam yg kearah kecantikan dan kesihatan...alhamdulilah..setakat ni dah nampak perubahan...YG PENTING SUAMI SUKA DAN RASAI PERUBAHAN ITU..aminnn..Makin berusia makin jelita yer..itulah impian setiap wanita kan..
Eh, nak kongsi rahsia kah???




 Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!
Post a Comment