Monday, February 21, 2011

Jawapan ada apa dalam kotak tu??


Macam-macam ye jawapan korang dalam


Nak tergelak pun ye baca jawapan2 korang ni..hiks..

Ok lah..jom kita tgk apa yang sebenarnya dalam kotak ni ye
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Heheheheh..tak de pun yg teka dgn tepat..
Majoriti jawab utk bibik ngan hubby..
Dah tu tertukar pulak tu ckp aleesya nak masuk 2 tahun...
Padahal ayyunie..hehe..
Memang lucu lah jawapan korang2 semua
Tak der pemenang ya..
Kiranya FM tu forward ke depan lah...haha

p/s: Untuk staff yg paling dedikasi dan staff favourite pusat bahasa pelangi!!
Details later...:)









 Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!
Post a Comment