Sunday, February 6, 2011

Pengalaman pertama tengok anak2 kena masuk ubat ikut bon***

YA!!! BETUL!!!
Ni pengalaman pertama tgk ayyunie kena masuk ubat ikut bon***
Aleesya pulak tak pernah lagi kena masuk ubat demam ikut bon***
Walhal memang ada pun ubat tu kat rumah ni..
Buat spare kot2 lah tiba2 tgh2 malam pulak anak2 demam panas kan..

Al-kisahnya...
Aleesya + Ayyunie ni memang dah batuk2 + selesema 2 hari b4 gi holiday lagi..
Tapi sebab perancangan holiday kat Summerset, Rompin tu memang dah rancang awal..
So nak tak nak, memang kena pergi jugaklah kan..
Cuma yg silapnya kami terlupa pulak nak bawak ubat2 yg ada kat rumah ni..

Kesudahannya...hah..balik2 jer terus demam..
Mula2 dah rasa panas2 badan aleesya + ayyunie ni..
Tapi tak sangka lah pulak tinggi darjah celcius dia tu..
Sampai2 jer Dr. kata ayyunie dah 40'c...
Hohohoho..terus masuk ubat dalam bon*** ayyunie..
Nasib baik tak nangis...kejap jer dr. buat yer..
Aleesya pulak panasnya 39'c..
Cuma minum ubat jer lah...tak teruk macam ayyunie..


Hah...ni lah hasil daripada gi holiday 2 hari tu yer..
8 botol semuanya..
2 set tu...1 set utk aleesya, 1 set utk ayyunie..
Moga2 anak2 ibu makin sembuh hendaknya..
Aleesya mesti kena sembuh secepat mungkin..
Sebab isnin dah start sekolah kan..


p/s: Ni ibunya pula terasa macam nak demam...aishhhh...kalau ibunya demam, memang susah ler...








 Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!
Post a Comment