Saturday, February 5, 2011

2 tahun lepas, peristiwa sama yang berlaku dengan semalam..


Ni gambar 2 tahun lepas..tahun 2009
Masa Chinese New Year jugak..
Tempat yang sama jugak..
Cuma 2 tahun lepas org dalam gambar tu 3 orang setengah..
Sebab yang setengah tu masih dalam perut 8 bulan..




Ni gambar semalam..
Tempat yang sama jugak..
Masa Chinese New Year jugak..
Yang bezanya ialah gambar kat atas dah jadi 4 orang..
Dah nak umur 2 tahun pun si kecik tu..hehe

Tapi peristiwa sama yang berlaku ialah..
Huhuhuhu...2-2 gambar kat atas blurrrrr..
Sebab bibik yang sama amik gambar...


Cepatnya masa berlalu..
Dah nak masuk 2 tahun pun baby dalam perut tu..

p/s: Alhamdulillah....perjalanan sangat lancar..tak jumpa pun banjir..semalam selamat sampai JB jam 6 petang..





Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!
Post a Comment