Tuesday, February 8, 2011

Entry yang betul2 buatkan saya terharu dan akan terus bersemangat lagi!!!

 Tak nak cakap banyak.
Cuma terharu sangat dengan entry yang dibuat oleh seorang sahabat ni.
Saya bukannya superwoman yg perlu diagung2kan..
Dan saya juga bukannya bionic woman utk buat serba serbi..
Saya cuma seorang multitasking mother yg cuba buat yg terbaik utk masa depan anak2..
Kerana saya percaya, setiap yg dilakukan pasti ada ganjarannya..
Jom baca disini


p/s: High Risk High Return...Yakin Boleh!!Yg penting kualiti, bukan kuantiti!!!


 Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!

11 comments:

Unknown said...

hehehe bionic women tu eily sorang je.. hehehehe

chaiyok k.ayu!

BIONIC WOMEN said...

huhuhu..ada bionic women kat situ..

mummy_ayu said...

cayalah...!!! HB for u...

Mama Zharfan said...

semua ibu pun akan buat yg terbaik utk anak2 kan :)

CIKGU NAMAN said...

arini mengajar add maths kt makmal Bio..eh, ada kaitan ke..hehe

kita semua mesti nk try the best kan?

Unknown said...

heheeee..ala..kak ayuu!!hehee..merendah diri lakk sidia inI!!!

Ummi Eisya&Amani said...

buat yang terbaik utk diri,family,agama dan bangsa..teruskan perjuangan..hidup 1 Malaysia..

(aku tak tahu kenapa aku terlalu patriotik ni)

BabyIntan said...

Ayu & Eliza mmg multitasking supermoms :)

Hanya yg terbaik utk anak2 kita semua kan :D

mama_umar_maryam said...

bace gak n3 eliza tu, byk kali jugak die mention name ayu..mmg respek,saspeklah..hehehe

*∽ IZAN ∽* said...

caiyok caiyok..!! teruskan kegigihan mu..!!

Farra Dhelina said...

cayok kak u!!