Thursday, February 10, 2011

Berkongsi kemenangan 12 entry "pabila photo mula bercerita" yang lain




The boy: Akak, saya dah lama berkenan ngan akak...nak beli bunga tak der duit, jadi saya rembat bapak saya punya tripod utk hadiahkan pada akak.
The akak: (sambil muka control cun)..Oh ye ke..alahai adik, kenapa susah2...tak bagi bunga pun tak pe lah...tapi kalau adik dah bagi, akak kena amik lah kan....kang malu pulak adik nanti...huhu

Gambar kat atas tu Menang...
Bersama 12 entry yang terbaik yg lain..
Sebab contest ni tak der pemenang No 1, 2, 3
Tapi 12 photo bercerita yg menarik perhatian juri..

Nak tau pemenang2 lain??
Klik2 bawah


Entry contest?

p/s: Tahniah utk Naa mamaiqy dan ummi amna  jugak..

p/s: Makin hari makin busy...jangan mengeluh....peringatan utk diri sendiri...Disebabkan itu BW juga makin kurang 2-3 hari ni...




Nak tambah duit selain Nuffnang??? Klik2 banner bawah!!

Post a Comment