Friday, July 19, 2013

Pakej Helwa OUT OF STOCK II COD area KL



Esok saya akan ke KL utk COD ‪#‎coklatiq‬ ‪#‎cocodamia‬edisi raya kepada agen-agen Baru (Segamat & Kajang) dan Stokis Bangi Lagi!!! Kalau ada sesiapa yang nak selit order, sangat dialu-alukan. Tapi pakej HELWA dah OUT OF STOCK!!! Next week Insyallah ada balik!!! 

Boleh order/ beli Pakej SULTANA dan coklat IQ kotak original seperti gambar diatas. Siapa nak whatapps/sms 012-7560895 ya.

~ Terima kasih Ya Allah dengan rezeki yang tak disangka-sangka harini dan akan datang Rezeki anak-anak untuk beli keperluan raya dan shopping di KL~

Allah telah menjanjikan Hanya mereka yang benar-benar bekerja keras serta berusaha lebih dari biasa sahaja yang dapat menikmati REZEKI yang tak terhingga daripadaNYA..Dan jangan lupa DOA kepada Yang Maha Esa Jua..

p/s: Thinking..kat mana lah nak berbuka puasa esok..







:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: