Wednesday, July 3, 2013

Menang barangan DETTOL bernilai RM500!!!


Alhamdulillah..
Syukur...dapat hadiah barang yang betul-betul memang kita guna utk seharian..
Siap bawa pergi ke office-office saya lagi.
Banyak sangat, sapa nak guna kat rumah kan..
Dengan stok Johnsons yg banyak, dengan stok oral-B lagi, dan macam2 lagi yang saya sendiri tak sempat guna di rumah..mana yg ada lebih kadang2 saya bagi jer kat org yang datang rumah saya. Psssttt, jiran saya pun pernah dapat berbungkus-bungkus stayfree free...hihi..



Ada tu dapat barang yang saya sendiri pun tak pernah beli seumur hidup ni. Contohnya veet tu. Malam tadi dah try...alahai, sakit yg amat masa nak tarik stripe tu. Lepas tu dapat pencuci basuh tangan yang guna sensor tu. Wahhh...canggih-canggih. 
Syukur kepada MU Ya Allah...

Hadiah ni saya dapat sebab menang Conso contest ini "My Mother, My Hero"





:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

2 comments:

Oyis said...

veet yg wax tu ke? mmg sakit huhu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hihi.. banyaknye setahun tak habis kan?