Wednesday, July 17, 2013

Coklat IQ-CocoDamia Edisi Raya!!! Laris bak pisang goreng panas kata staffs!!!

Pakej Helwa merupakan produk yang paling laris sejak minggu lepas dan minggu ni. Dalam beberapa hari sahaja jualan, kuantiti yang dijual adalah amat menakjubkan. 

Stokis pun ada yang tak sampai beberapa hari order, alih2 restock lagi pakej helwa ni. Bayangkan, staffs pun boleh buat part time dengan jual coklat IQ kat jiran-jiran sahaja. Alhamdulillah.. Syukur Ya Allah dengan limpah kurniaan rezeki daripadaMU.

Dengan coklat IQ- Edisi Hari Raya ni, sesiapa pun mampu memilikinya dan merasai kesedapannya. Bukan sahaja sedap, makanan sunnah yang kita akan dapat barakah insyallah, serta keberkesanan "lubanah" untuk menguatkan ingatan lagi. Kita hanya berusaha dan keyakinan wajib kepadaNYA.


Memang tak menang tangan staff CocoDamia menyiapkan order dari para customer. Siap staffs cakap "macam pisang goreng panas puan, letak dalam rak, tak sampai 5 minit, ambik balik, bungkus dan pos!!! Syukur.. Rezeki my staffs juga ni. Boleh bagi bonus raya nanti kan. Amin amin.


Insyallah, kalau tak nak makan sendiri, boleh jua dihadiahkan kepada orang tersayang atau semasa kunjungan saudara mara kan..


Macam ni lah hari-hari.. Team production sibuk buat coklat, team packaging sibuk bungkus dan balut. Pengeposan kita serah bulat2 kepada Skynet!!!


Alhamdulillah.. Syukur dengan nikmat Allah lagi, staffs CocoDamia tidak banyak songeh, berdedikasi serta memang bertanggungjawab. Mungkin dengan amalan kerja berdasarkan islamic manufacturing punya konsep, kerja dianggap sebagai satu ibadat maka permasalahan yang timbul seminimum mungkin. Terima kasih Ya Allah.


Pakej Helwa yang sangat-sangat mendapat sambutan. Mungkin sebab harganya yang mampu milik, membuatkan orang tak fikir panjang utk order, order dan terus order. Rata2 memang order lebih dari satu atau dua kotak.


Corporate Gift utk mereka yang lebih berkemampuan serta utk orang special. Simple tapi khasiat serta kebaikannya dapat menambah nilai kepada masyarakat sekeliling. Sesuai utk hamper2 syarikat, orang perseorangan atau untuk hadiah kepada yang tersayang.

Kepada yang berminat nak order/ pembelian, boleh whatapps 012-7560895 utk fast action, fast reply. Terima kasih tak terhingga kepada silent2 readet saya yang berani whatapps saya utk tujuan pembelian coklat IQ ini. Hihi siapa sangka, dengan coklat IQ ini, ia merapatkan ukhwah pembaca blog saya via whatapps dan pm. Terima kasih semua!!!

Nak tahu lebih lanjut tentang produk ni, boleh tgk di fanpages: Coklat IQ




No comments: