Wednesday, July 24, 2013

Iftar dan celebrated birthday di banglo Rose..

ROSE!!!
Cantikkan nama tu..
Bukan bunga sahaja ada nama Rose, tapi orang pun ada nama rose juga..:)

Semalam saya dan rakan-rakan sekelas pelajar saya, Rose mendapat jemputan Iftar dan sekaligus celebrated Birthday Party di Banglonya. 
Itu pun dah last minute planning katanya...
Warga Pusat Bahasa Pelangi yang baru habis kelas jam 6:45 petang tu, ramai2 konvoi jalan kaki ke Banglo belakang Pusat Tuisyen kami. Saya pula dari rumah sebab bawak both Damias balik rumah dulu lepas balik sekolah. Saya dan both Damias lah paling lewat sampai. 5 minit nak berbuka baru sampai..:)


Ayah Damia dah biasa ke sini.
Sebab dia yang ajar kelas private untuk Rose tahun lepas.
Tahun ni tak lah sebab sibuk dengan CocoDamia..:)
Kat meja tepi swimming pool ni lah dia mengajar.
Rose cakap ngantuk sebab udara segar sangat..hihi..
Saya pun dah 2 kali datang ke sini sebab hadir Open House.


Aleesya yang kelaparan.
Tapi malu2 nak amik makanan kat dalam..:)


Rakan sekelas Rose, semuanya Form 3.
Hampir 40 pelajar yang hadir semalam..
Oh ya masa ni perempuan semua makan, lelaki solat berjemaah. kat ruang tamu.
Lepas tu tukar pula, perempuan solat, lelaki pula makan..:)


Free and easy nak makan kat area mana..
Banglo luas2 pilih jer nak makan kat mana..hihi


Port makan kat tepi swimming pool juga menjadi feveret diaorg..:)


Lepas tu perempuan naik atas utk solat sama-sama..
Saya ABC (Allah Bagi Cuti)..


Lepas semua dah siap solat, berkumpul pula di ruang tamu bawah utk tiup lilin dan potong kek.
Haihhh ni lah students saya yang memang suka sangat bergambar...:)


Yang tudung hijau tu lah Mama Rose..
Prof . Dr. Rose, selaku TNC akademik dan antarabangsa UTM..
Haritu nenek Rose ni admitted kat ward, siap Sultanah Zarith Sofea lagi gi melawat nenek Rose..


Yang lelaki malu2 pula nak ambil kek..


Happy sebab ramai2 boleh celebrated bithday Rose..
Thanks to Prof Hamdan too yang begitu sporting melayan kami..Dah besar2 ni siap dapat goodies lagi..
Again, thanks to Prof Rose sebab sudi tapaukan saya Spaghetti Blognise dan Aglio Olio yang sedap itu..

Rose!!! Nanti ingat buat Pavlova untuk cikgu tau!!..hihi

p/s: Ingat party buih kita akan datang!!! hihi..Cikgu Doakan awak semoga panjang umur, berjaya dalam PMR serta menjadi anak yang baik dan solehah!!








No comments: