Wednesday, July 10, 2013

Jom berpesta mengejar pahala!


~ Amat rugilah orang yg berpuasa 1 bulan dlm Ramadhan tapi tak dpt keampunan drp Allah SWT. Mari kita betulkan niat, perbaiki setiap amalan dlm Ramadhan, kikis sifat2 negatif, AZAM JADI ORANG BARU SELEPAS RAMADHAN 1434 H, banyakkan ibadah waktu mlm, kekalkan solat jamaah & terawikh hingga akhir Ramadhan, byk bersedekah & byk berdoa utk diri, keluarga, org lain & ummah sejagat. ~
copy dari FB Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN SEMUA!

Jom bulan puasa ni kita semua berlumba-lumba buat kebajikan serta beribadat kepadaNYA agar akaun pahala kita jua bertambah-tambah nilainya. 

P/S: Alhamdulillah, rezeki 1 Ramadhan, dapat berjumpa dengan mak kat PD dan Insyaallah dapat bersahur dan berbuka dengan mak. Happynya!!!!






:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: