Tuesday, July 31, 2012

Akhirnya Iklan Jacobs dah ada dalam Youtube !!!


Wahhh...
Akhirnya...
Iklan Jacobs seperti yang ditayangkan dalam TV telah pun berada dalam Youtube..
Lega...sebab sebelum2 ni cubaan nak record iklan tersebut selalu gagal..
Ya lah kita bukannya tahu bila masa iklan ni nak keluar kat TV kan..
Time kita standby, tak keluar..
Time kita tgh buat keje, alih2 keluar..

So sekarang tak yah runsing lagi..
Sekurang2nya dengan adanya dalam Youtube..
Kenangan ni menjadi memori indah buat kami sekeluarga..
Tak pun mungkin Aleesya besar esok2...
Dapatlah dia tgk semula iklan ni kan..

Yang tak pernah tgk iklan Jacobs ni lagi...
Nah, bolehlah tgk berulang kali..






Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!
!
Post a Comment