Tuesday, July 24, 2012

Ya Allah, terliur sangat sangat nak makan ni..:)





Tadi gi tapau kuih muih utk both DAMIAS kat restoran depan tu.. Sekali ternampak pulak udang sambal petai ni.. Mak aiii.. Terliur yang amat sangat.. Siap panggil ayah damia lagi tgk menu ni.. Sekali ayah damia cakap " reject nanti mulut busuk".. Hehe

Saya memang dah tau awal2 yang menu ni pasti direject sebab ayah damia tak makan petai.. Siap pernah gurau, kalau
Makan petai, sayang tido luar.. Haha...

Selalunya kalau berpeluang saya hanya akan makan petai time period jer, sebab time tu memang confirm ayah damia tak dapat peluk erat2 saya.. Hik hik..





Makanan yang ditapau utk both DAMIAs tadi.. Kuih muih jer.. Pastu makan maggie goreng segera.. Jap lagi baru ikut ibu gi PARAM cari nasi..:)

P/s: Uols makan petai tak?? Suami uols???

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

7 comments:

eyeyou said...

my huby hantu petaiiii!!mkn ngan biskut pon jadikkk!! ;)

mamaRIFQY said...

na tak makan petai!!!!! kerie mmg makan

rahayu said...

ibuayu hantu petai..tapi sekrg ni kurang sikit takut angin...asben tak makan and x kisah pun kalau nak makan. .yg penting tandas mesti wangi..hehe

Nur-nba said...

Dua2 tak makan petai.. :)

AyuArjuna BiGoshh said...

klu mkn petai berkilo-kilo meter bau dier hahahaha

ellynadyra said...

petai no no no xreti masak ye wkakakakakka nak makan hubby cari kt kedai aje

Ieda Zakaria said...

Hi..Ayu..saya mmg penggemat tegar Petai tp malangnya nasib saya cam ayu gakler..en.suami x makan petai..soo faham2 la kalau dia da umah..mmg x dapat..klu dia outstation mmg saya cari petai..hehehe..tp sya rasa adil sbbnya klu dgn saya dia x dibenarkan makan durian..sya x suka durian..baunya jgk..heheh
adilkan...