Tuesday, July 17, 2012

Gambar-gambar Photoshoot Johnson Baby Lotion

Semalam saya dah dapat gambar2 saya masa Photoshoot  Johnson Baby Lotion masa bulan Mei yang lepas...Saya dapat dalam bentuk CD dan juga 5 keping gambar saiz 8R...Wahhh...dari jauh lagi nampak MERAH!!!!

Jom kita tengok hasil photoshoot selama 2 jam tu..


Comelnya Ayyunie!!!
Eh, tak pe kan puji anak sendiri..
Puji sikit2 jer...:)


Apalah yang digelak oleh Ayyunie tu kan...:)


Alolololo....comey dan ayunya Ayyunie masa ni..Rasa nak gigit pipi bam bam tu walaupun anak sendiri...hehe


Tu dia pabila anak beraksi dengan ibu..
Mulalah si ibu teruja kan..
Alololo...comeyyynya Ayyunie lagi...:)

Waktu ni Ayyunie macam control jer senyum kan..
Eh eh, si ibu nampak sweet lah kan..
Marah ke saya puji diri sendiri?? ngeh ngeh ngeh


Cerianya si ibu dan anak kan..


Aleesya pun nak enterframe..
Btw Aleesya sebenanrnya nak ajar Ayyunie buat gaya cam mana..
Sekali photographer pi snap2 juga gambar Aleesya tgh ajar Ayyunie tu..
Ok lah..janji cungggg kan..hehe


2 puteri saya...
Walaupun selalu sangat org cakap Kembar, tapi mereka banyak perbezaannya..


Alahai...saya suka lah gambar ni...
Nampak ceria 1 family!!!


Dan gambar ni membawa banyak karakter masing-masing..
Yang paling best Aleesya macam Princess dengan karakternya sendiri kat tgh2 tu..


Oh My Family!!!
Dunia Akhirat mereka lah nyawa saya selain mak ayah saya!!
Terima kasih Johnson Baby Lotion atas tajaan photoshoot yang worth RM1K ni..
Apa2 pun saya dah tak payah nak susah2 cuci gambar daaa..
5 Keping gambar dah siap terbentang di depan mata, cuma spent masa cari FRAME gambar yang cantik2 ajer...

p/s: Apa kata Anda tentang gambar-gambar ini???


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

16 comments:

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

ayyunie mmg nampak debab la dia, dah nampak dewasa pun ye aleesya tetap cun habis

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pipi ayuniee mmmm bam bam

Errah Najwa said...

happnye tgok...gmbr pon cntik

MaMa3H said...

alololllo..comeynya ayyunie dah pandai posing mcm kakak dia....semuanya fotogenik......;-)

mama tisya said...

cun gmbr ank and ibu ceria

Ibu Yusuf Maryam said...

Sangat cantik.. sangat ceria.. :D

Unknown said...

bam bam comellllll
serius....nampaknya ayyunie nanti lagi tinggi and besar dari kakak dia...
makin tembam makin comel

suka tengok pic tu sumer
ceria jer...
nak2 ngan kaler merah
memang masuk ler ayu

mamasuri said...

sgt ceria...ibu n anak2 sgt cantik..gambar idup...gojes ayyunie n sweet alesya without make up...tahniah2...
(komen ala2 juri k)

Unknown said...

bestnye masuk contest... fotogenik....

SyaNa said...

ayyunie sangat la comel
suke tgk dia..
mcm gambar kt bandung tu even tgh peluh2 pn comel jek rasa..

Gieyana said...

cantik sume pics..

Baru sy perasan Ayunnie dh makin chubby..:-)ru

DCKEY OJOLALY said...

sangat2 pandai anak2 ayu posing..nak harapkan bujang2 saya..hahhaa gaya otomen ajelah jawabnyerrr...hehehehhe

e!ya said...

sweet semua pic..ayyunie yg pp gebus ;)

~azillakhalison~ said...

ayunie...tembonye..hehe...merahh you!..

Norazrani Maamin said...

cantikkkk sgt gambar2 tue semua..ayyunie pun sgt cute..so sweet.. ;)

Nur-nba said...

Sangat cantik.. Bertuah Ayu dikurniakan anak2 yg comel dan tembam.. :)