Friday, July 13, 2012

Beli LCD letak office semata2 tak nak terlepas tgk iklan JACOBS





Dek tak tahan asyik baca org post kat wall saya pasal tgk iklan saya, dek tak tahan sebab asyik termiss tgk iklan saya kat tv, maka dengan ini wujudlah LCD ni di office saya.. Gigihkan..:)




Siap pasang TV Satellite lagi tu.. Semua channel astro boleh dapat.. Kalah astro rumah saya tau.. Yang bestnya tak ada bayaran bulanan utk TV satellite ni..Astro first pun free:)... Syhhhh jangan bagitau org astro tau.. Hehe...

Harapnya pasni boleh tgk iklan saya tu berulang kali..:).. Nak mrnghayati sebenarnya...

P/s: Terima kasih abang kerana memahami kehendak isterimu ini. Ayah damia kata, kalau rasa dah bosan tv ni kat office, balik gantung kat dapur jer..

P/s: B4 ni tgk TV kat office guna tv card dan monitor jer..:)

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

7 comments:

mama tisya said...

nanti kalo dpt record, share la ye...nk menghayati jugak..hehehe

hwa siang said...

sis,mane nk dpt tv satellite ni ye..puas dh mncrik..huhu...

AyuArjuna BiGoshh said...

hehehe siap nk menghayati heheheh

Unknown said...

na tahu tv saletit ape yg kak ayu guneeeeeee!!!..kikiki......BIL na pon gune..na pon bakal gune jugak..terminate astroo terus..heehhe

Wan Amira said...

mira pun tak sempat nak tengok iklan u lagi sebab emir asyik tengok 613 je

Anonymous said...

tak tgk lagi iklan tu uuhhh

Nur-nba said...

Malam tadi baru dapat tengok iklan tu.. Wah gigihnya suami pasang tv tu..