Tuesday, July 10, 2012

Cun tak kerani saya???







Jumaat lepas saya bawak kerani saya keluar minum petang. Lepas amik both DAMIAS balik sekolah kami terus pergi SDS.. Saja pilih tempat ni sebab sejuk dan Ayyunie nak makan kek..
See, ayyunie siap tiup lilin bagai lagi makan kek.. Hehe




Ni tauhu bakar, saya punya...






Ni aleesya punya.. Salmon n hash brown.






Ni kerani saya punya.. Makan cheesy wedges jer.. Segan ke diet ni..





Ni ayah damia punya.. Minum petang pun dah heavy cam ni.. Aiyaa...






Dan ni lah kerani saya.. Merangkap best friend aleesya ni.. Cun kan.. Mana kak ain pergi, aleesya nak ikut, homework pun buat ngan kak ain, solat pun nak sama ngan kak ain, tutup lampu n air cond setiap kelas pun aleesya nak ikut.. Memang best friend betullah org kata..

Saya pernah ajar dia masa darjah 6, masa form 3 tapi masa form 5 tak sebab dia belajar kat S.M. Teknik (best student tau niii). Ni dah habis matrik dan tgh tunggu panggilan U lepas raya nanti.. Hurmmm nampaknya Aleesya kena bersedia yang kak ain lepas raya dah tak ada..

P/s: Ayyunie pulak lebih rapat dgn pembantu butik saya, Gee...

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment