Monday, July 30, 2012

Bye Bye Giossardi Lama, Welcome Giossardi Baru!!



Firstly, nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kak @Ayu Rafikah sebab sudi collectkan hadiah ni utk saya..Kebetulan kak Ayu pun menang beg ni juga dan nak gi collect beg tu juga kat Karangkraft, so apa lagi,  amik kesempatan ler kan...hehe..tq kak Ayu..kalau nak harapkan saya gi collect sendiri, susah sebab waktu nak gi amik hadiah ni hanya waktu office hour from Monday to friday...kalau weekends no hal..hehe

Wahhh..banyak gak aksesori beg ni..antaranya wallet, beg kunci, beg yang ada aksesori ketip kuku, belt dan etc. Alhamdulillah rezeki...handbag tu pun besar gak...tengah berfikir2 nak bagi kat mak ke tidak beg ni sebab ni menang slogan sempena Hari Ibu kan...hehe..

Oh ya, sekarang ni pun saya guna handbag Giossardi jugak ke hulu hilir...dah hampir setahun kot guna selang seli dengan handbag lain...ingat lagi beli handbag Giossardi sekarang ni kat SOGO beberapa hari nak puasa tahun lepas...ada less 30% masa beli beg ni..dapatlah harga affordable..hehe...

Alhamdulillah..rezeki di Bulan Ramadan..

p/s: Kak Ayu, saya ingat2 lupa exactly bayaran postage tu, jadi saya masukkan lebih yer duit postage tu..:)

p/s: Apakah jenama Handbag yang anda bawak ke hulu hilir sekarang??? Means yang anda bawak hari2 lah...

p/s: Kak Ayu juga merupakan my senior masa study Degree kat UTM...:)





 


 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

7 comments:

Chekgu Azrine said...

congrats!!

Hermit said...

ayu rsnya dalam 23.80 jer....huhu

ayunidati said...

cantiknye beg tu

firdausi said...

Tahniah kak ayu.. makin bertambah2 rezeki keluarga kak ayu.. saya rasa ada baiknya bagi kat mak.. mesti mak kak ayu suka ..:)

mamasuri said...

cantik nyer...nnti nak p cari lah..

Anonymous said...

bole wat beg raya nih

Ezna Khalili said...

cantik!! Ayu rasanya my bff jerk..hehehehe