Monday, July 16, 2012

Zarina Ayu Collections dalam WHI jam 12 tengahari harini





Saya sgt terkejut apabila Nana ibu damia post kat wall saya tulis pasal saya dan aleesya ada keluar dalam promo gazette WHI.

Kebetulan semalam ayah damia dah standby DSLR nak record iklan Jacobs tu.. Sekali keluar pulak promo gazette WHI ni.. Apa lagi terus record lah kan.. Sebab tu kualiti gambar kat atas kurenggg sebab snap semula dari video tu.

Apa2 pun sangat sangat bersyukur kerana ini merupakan peluang keemasan utk promote produk saya sendiri dalam TV.. Utk naikkan jenama sendiri bukan senang melainkan hati yang kental disamping modal yg banyak diperlukan utk promosi.

Apa2 syukur alhamdulillah.. Tq WHI TV3.. oh ya.. Saya pun still samar2 apa topik yg berkaitan dgn gambar2 saya dan aleesya tu.. Tapi staff saya cakap semalam ' fesyen ibu dan anak'.. Apa2 pun kita tunggu jer lah jam 12 tengahari nanti...:)


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

5 comments:

Unknown said...

wah..gelemrrr pasni.rzki anak2 ni..jangan lupe record ye

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila cuti hri nie.mgadap jugak tv nape tak nampak.myb smbil tgok tv sambil buat keja.nma je cuti tp work from home je gayanya kiki

NHML said...

fesyen ibu dan ank ^_^ kn nk raya nie hehe

Anonymous said...

hehe kang nak tgk kat tonton la

~azillakhalison~ said...

wah ,nak tgk kat tonton la jap lg..huhuhu