Sunday, July 8, 2012

Iklan JACOBS saya keluar TV harini!!!

Kalau mengikut perancangan awal, iklan JACOBS saya dan mak akan released kat TV pada 6/7/2012. Utk kepastian lagi saya sms pihak Agensi. Dan ni person incharge reply sms saya jumaat lepas:

" The TVC will on-air on this Sunday!!! Stay tuned on channels such as TV3,
NTV7, 8TV, etc yaaa :)))"

Yeayyy maksudnya harini lah kan. Insyaallah iklan ni dijangka on air selama 1 bulan atau mungkin lebih dari 1 bulan.





Hopefully tak terlepas nak tgk iklan sendiri ni. Ya lah sebab kita sendiri pun tak tahu waktu bila iklan ni akan muncul kan. Takkan nak tunggu 24 hours depan TV kan..:)

P/s: Pasti mak pun tak sabar nak tgk iklan dia sendiri!!!!

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

5 comments:

firdausi said...

ok.. saya tunggu.. hehe

inazamri said...

bertuahnya dapat sama2 jd model iklan dgn mak sekali.Saya tunggu juga....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ala nak tgok jugakkkkkkkk ... dala skrg jarang tgok tv..haishhhh

Chekgu Azrine said...

belum tengok lagi..dok tggu gak ni..hehehe

Anonymous said...

ala tak sempat nengok