Monday, March 29, 2010

::Mulutku seksi dengan my first kaftan::


Sabtu lepas first time Aleesya pakai kaftan ni..
Aleesya beli kat sini...
Punyalah lama beli baru sekarang nak pakai...
Actually kaftan ni tersangatlah panjang...
Tapi setelah dialter..bolehlah pakai wat tido malam...
Tapi Aleesya tak suka lah pakai kaftan ni...
Ibu cakap, Aleesya tido pakai kaftan nampak panties..
Habis tu ibu tido pakai kaftan agak2 nampak panties tak???
Oppppssss sorry ibu....terlebih sudah..



Ni lah kaftan Aleesya tu...comeyy tak??
Dan semestinya warna pink menjadi pilihan...


Sejak akhir2 ni kalau Aleesya posing, mesti ibu suruh buat mulut cekci..
Katanya kita org pompuan kena pandai posing..
Aleesya pun ikut je lah apa ibu suruh buat...
Tak baik kan kalau menderhaka pada perintah ibu...hiks..


Ceksci tak mulut saya??
Kat tangga pun nak buat mulut cekci..
 Apalah ibu ni...


Ok lah Aleesya dah nak baring..
Nak tgk Akademi Fantasia....
Sekali sekala layan AF pun ok gak..
Aleesya ibu minat kat Shahir..
Tapi kan ibu pun nak tgk citer cerekarama Miah oh Miah gak...
mmmm.....asalkan iklan jer, tukar channel....hiks..
Layannnn....

10 comments:

mama tisya said...

amboi cecki la mulut die..bgs la ibu ajr pandai aleesya ikut..kaftan tu cute ...tisya pn tkde lg..

momguess said...

cun
tapi auntie lebih suka tgk hairbnd alesya
ciut sgt

ieja said...

cutenya mulut aleesya......mmg bertindak mengikut arahan....:))

Ummi Hanie said...

salam...

ala comeinye si cilik ni pakai kaftan..sy pun suke pakaikan anak2 gurlz sy kaftan...

hurm,kebetulan plak sy pun ade jual kaftan..meh le tgk2..hehe..tp stok utk kanak2 belum ade lagi...utk mak2 n opah2 n anak2 dara jer...

http://pinkmuslimahstore.blogspot.com

Atiqah said...

cute..dh lme dh x pkai bju tu..

Nana said...

amboi...pandai nye dia posing
kata anak ratu posing kan
xleh wat apa la hahahahah
tingin plak nk bli kt damia tapi takut dia suh buka je kang heheh

Intan said...

Cute nya si dia memakai kaftan tu :) Nampak dah besar sgt nya...

Tang mulut tu...auwwww...cekci lah...auwww :D

unlisted_one said...

uik,..saper ajar Aleesya buat mulut tu? hehe..ibu yek?

Kaftan tu comel la, kena tgu Diha besar baru bleh cari satu utk dia.

ibu_Arifa said...

cantiknyer baju kelawar Aleesya.. warna pink lagi..amboi pandai dia posing yer..menurut perintah tul lah anak2 mu ni...bagus!!

[-suziey-] said...

waaa sweet je aleesya..nmpk dh besar ank dara mu ayu..dgn bibir seksinya tu..ekkee;P