Monday, March 29, 2010

::Mulutku seksi dengan my first kaftan::


Sabtu lepas first time Aleesya pakai kaftan ni..
Aleesya beli kat sini...
Punyalah lama beli baru sekarang nak pakai...
Actually kaftan ni tersangatlah panjang...
Tapi setelah dialter..bolehlah pakai wat tido malam...
Tapi Aleesya tak suka lah pakai kaftan ni...
Ibu cakap, Aleesya tido pakai kaftan nampak panties..
Habis tu ibu tido pakai kaftan agak2 nampak panties tak???
Oppppssss sorry ibu....terlebih sudah..



Ni lah kaftan Aleesya tu...comeyy tak??
Dan semestinya warna pink menjadi pilihan...


Sejak akhir2 ni kalau Aleesya posing, mesti ibu suruh buat mulut cekci..
Katanya kita org pompuan kena pandai posing..
Aleesya pun ikut je lah apa ibu suruh buat...
Tak baik kan kalau menderhaka pada perintah ibu...hiks..


Ceksci tak mulut saya??
Kat tangga pun nak buat mulut cekci..
 Apalah ibu ni...


Ok lah Aleesya dah nak baring..
Nak tgk Akademi Fantasia....
Sekali sekala layan AF pun ok gak..
Aleesya ibu minat kat Shahir..
Tapi kan ibu pun nak tgk citer cerekarama Miah oh Miah gak...
mmmm.....asalkan iklan jer, tukar channel....hiks..
Layannnn....
Post a Comment