Tuesday, March 16, 2010

::Nak kecikkan tang "tuttt"::



ini bukan gambar saya....ini gambar yang digoogled..


Tetttttttttttt..................tajuk dan gambar berunsur 18sx........
Agak2nya ibu nak kecikkan tang mana yer???
Actually hari ahad ari tu, ibu pergilah ke TESCO yg baru buka kat Bukit Indah ni....
(daku bukan pengemar tesco yer, boleh kira ngan jari berapa kali jer pi tesco seumur hidup ni)
Then masa otw nak balik tu, singgahlah kedai yg jual2 jamu dan produk pelangsingan....
Sebenarnya lama dah nak cuba produk ni, 
Tapi disebabkan seumur hidup ibu tak pernah nak cuba produk2 yg melibatkan MAKAN2 ni...
So ibu batalkan je lah niat dihati walaupun sebenarnya perasaan ingin mencuba tu ader....

-
-
Terus terang lah katakan yg sebenarnya ibu tak berapa berkenan lah kalau bab2 makan pil ni...
Tak kira lah pil pelangsingan ke, pil ubat ke, pil perancang ke and so on...
Coz takut ia akan menjejaskan hormon dan ader side effect lak...
Lagipun tak pernah cuba so mana lah tahu kan...
Elok2 yg sihat walafiat, jadi lain lak...
-
-
Tapi kali ni niat dihati terpaksa ku redah jua..
Semata2 nak kecikkan tang "tuttttttt"
Tang apa tu yer???? Hehehehehhe....kalau boleh semua tang lah...
Dari hujung kaki sampai hujung rambut..
Semua nak kecikkan....
Produk yg berjaya dihasut oleh nafsu akibat keghairahan nak mengecikkan tang tutttttt ialah:


Ni lah produknya....So dah tahu lah kan nak kecikkan tang mana???
Pernah guna losyen pati limau mustajab lepas delivered ayyunie...nampak berkesan lah jugak..
Ader sapa2 pernah try guna produk Yusmira ni???
Nanti share2 yer..
-
-
-
Dan hasil daripada kesedaran diri setelah mendapati usia meniti asar (masih belum senja lagi yer), maka dengan itu kucuba juga produk ini agar ia dapat mengembalikan keremajan daku yg dulu2....huhuhuhu...first time ni cuba produk makan2.....takut2 pun ader ni...
Produk yg dimaksudkan ialah:


Hasil daripada galakkan kawan2 dan kajian (cewah, siap buat kajian lagi) serta pembacaan,
didapati ramai yg memberi komen positif tentang produk ni..
Lagipun tak salah utk mencubakan??
Bukan utk org lain, untuk diri sendiri dan suami terchenta....
-
-
-
-
Tapi ayah damia selalu cakap
"ni yg malas kalau nak sponsor apa2 ni, bukannya nak buat betul2...hangat2 tahi ayam jer, org lain yg tolong lebih2kan untuk dia, diri sendiri tak buat betul2 pun"
Huhuhuhu....memang ibu dah cakap kalau bab2 makan ni memang susah sikit nak disiplin...
Suka hati ibu jer nak makan ke, tak nak makan ke...
Nak tahu kenapa???
Tgk ni...


Dah 2 minggu beli cocoa collagen ni, tapi baru 2 pek yg diminum.....mana ayah damia tak marah...punyalah sang somi terchenta tu sponsor beli tu, beli ni, gi program tu, gi program ni, tapi semuanya hangat2 tahi ayam ajorkkkk...
OWHHHHHH TIDAK......AKU MESTI BERUBAH.... 

p/s: Bila jumpa balik kawan2 lama dalam FB....semua terkejut dan ramai yg tanya, cam mana leh berisi ni??? (sama jer kami somi isteri, sama naik...wakakkakaka) Dulu kurus kerempeng cam cicak kobeng jer....angin tiup pun rasa melayang....sampaikan semua pun cakap, makan lah banyak sikit, barulah berisi.....tapi tu duluuuuuuuuuu....
-
p/s: Walau apapun BMI ibu masih ditahap normal....cuma nak kecikkan tang mana yg boleh ler...terutama tang pu****ng dan peha...
-
p/s: Kalau lah ibu boleh kembali ke zaman kurus keding dulu....fuhhh...terasa yg dunia ni daku yg punya....tapi takut gak...nanti riak lak....terima je lah seadanya...
-
p/s: Tiba2 dapat request drp seseorang utk besarkan tang "tutttttttttt' pulak....uishhhhh....ngada2 tul...

Post a Comment