Wednesday, March 24, 2010

:: Giliran cikgu cikgi pula bersuka ria - part 2::

Sambungan dari part 1

Lepas dah selesaikan task dan makan tengahari....
Maka masa untuk mandi pula...
Haruslah kan bersihkan diri selepas berpeluh2 dan kotor akibat merentas sungai tadi..
Dan yg bestnya wangian mandi kami ditaja oleh.....
-
-
-
-
-
-

 Sunsilk...

(Walaupun dapat conditioner jer, tapi dalam keadaan darurat cam ni, conditioner pun leh buat sabun tau)


 Dah siap2 bersihkan diri dan solat Zohor, maka semua dikehendaki berkumpul di dewan..
Yang pakai baju merah kat atas tu semua tak mandi yer.....ekekekkekek...sebab tu pakai baju sama....


Peserta pun nampak lebih segar dan bertenaga lepas mandi


Ni giliran cikgu cikgi lak bersukaria...
First game kami ialah belon kasih...

 

Fuhhhh semangat tul cikgu cikgi ni main....
Tapi apa2 pun...yang menang ialah IBU DAMIA yer...
Wakakaka....haruslah menangkan.....tangan pun panjang....senang nak sambut belon...

 

Tapi yang paling tak puas hati tu, ader ke patut YANG MENANG kena denda...
Ni semua idea Pengerusi a.k.a ayah damia lah ni...
Tak puas hati tul.....saja nak kenakan ibu ni...
NAK TAHU DENDA APA???
Kena makan lada lah pulak..
Nasib baik tak pedas sangat...

 

Ni bukti kami makan lada tu sampa habis...
Tinggal tangkai jer tau...


Game kedua pula ialah game lawan dengan students form 5...
Pass pass bola....tgk sapa lebih cepat....


Fuhhh...semangat tul geng2 cikgu cikgi ni kan...
Tapi sayangnya kami kalah...huhuhu...

 

Sebagai denda...semua cikgu kena buat CATWALK....aiyorkkk.... 


Fuhhh...macam2 gaya catwalk ader...
Layanzzz.........

j

Antara game2 lain.....



Yang paling tak tahan sekali....cuba tgk time cikgu cikgi ni dance...
Perghh....macam2 gaya ader...
Sporting tul lah uols ni...
Ibu tak kena yer coz ni denda bagi yang kalah....


Setelah selesai semua permainan...
Maka acara penyampaian hadiah pun dimulakan..
Kita mula dengan tempat saguhati dulu..
(tempat keempat - kesepuluh)

 

Barangan hamper dan sijil diberikan..

 

Acara penyampaian hadiah, sijil dan medal gangsa kepada pemenang tempat ke3

 

Acara penyampaian hadiah, sijil dan medal perak kepada pemenang tempat ke2

 

Dan yang ditunggu-tunggu
Acara penyampaian hadiah, sijil dan medal emas kepada pemenang tempat pertama

 

Ni apa kess lak ni???
Ni ler balasan kalau asyik suruh org jer main games...pas tu suka suki denda tu, denda ni....
Sedangkan dia sengih jer tgk kita main...
Haahhh...kan dah kena tepung..
(Hasil komplot geng2 cikgu cikgi..tapi ibu yg kenakan...hahahahah)

 

Last sekali sesi pembahagian hamper....
Semua dapat walaupun kalah....


Alhamdillah....program ini berjalan dengan jayanya....Terima kasih kepada semua staff yang telah bertungkus lumus menjayakan program ni...sampaikan meeting pun habis kul 12.30 tgh malam.....WELL DONE.....kepada semua peserta jangan serik yer.....next time join lagi.....

p/s: uiks....balik ptg tu jam 7 malam memang penat giler....jam 8 malam ayah damia dah sleep....
keesokannya bangun pagi...perghhhhhhhhh tak tahan langsung...habis sakit2 semua badan terutama tang kaki dan belakang.....tapi sakit tak hilang lagi, kami dah ENJOY DI PULAU TIOMAN......HOLIDAY TETAP HOLIDAY YER.....SALAH SATU TERAPI MINDA DAN CARA UNTUK MENGERATKAN HUBUNGAN BERSAMA KELUARGA...TERUTAMA KESIAN KAT ALEESYA DAN AYYUNIE YG TEKURUNG JER DALAM RUMAH TATKALA IBU DAN AYAH PERGI KEJE...tunggu kisahnya...

Post a Comment