Monday, March 22, 2010

:: Ole2 dari Tioman Island::

Tahniah kepada Hawani Idris yer..
Coz dapat meneka ngan betul ke mana kami pergi...
Actually Wani ni satu Faculty masa study kat UTM dulu...
Pastu keep in touch dalam FB dan Blog...
Tapi Blog dia private....

So, Wani...... harap ko sudi lah terima ole2 aku ni...
Tapi takkan nak post ke Nottigham kot
(dia tgh study kat sana)
Cam mana ni??? Any Idea Wani???
Apa2 pun ko memang terror..
Tahu jer aku nak gi mana...
Semua jawapan ko tu semuanya pulau..hikss..
Apa2 hal ko email aku yer..
zamzarina99@yahoo.com



Aku duduk kat Salang Villange....Village yg paling cun sekali kat Tioman ni...
Nanti ko pun gi lah sini bila balik Malaysia nanti..


p/s: Actually masa Jom Teka kat FB tu, Kyle Rool yg bagi jawapan paling tepat dan pantas...disebabkan Kyle Rool ni dapat soalan BOCOR coz ayah damia awal2 lagi dah call Kyle Rool ni nak tanya Ferry kul berapa.....so penyertaa Kyle Rool dianggap batal.....hehehehe

p/s: Wani...ko ni memang alert lah...ari tu ko pun alert gak yg Azam ayah damia tahun ni konon2nya nak kurang kan pergi holiday....ni apa kes??? Tiap2 bulan pi holiday ni...ni ko pun alert gak yang ayah damia nak gi holiday kat Pulau....bagus tul memori ko ni.....

p/s: April...pasti akan ader lagi holiday.....ke mana???? Tungguuuu.........

updated: pemenang ni pun ader buat N3 pasal dia menang...sangat terharu ok N3 tu.....(Bodek ke apa ni)..
Jom singgah sini jap...


12 comments:

Karren Smith said...

waaah ayu.. I looike.. bertambah collection fridge magnet aku... thanks again..

alert? kahkahkah...bukan aku ni stalker blog ko kah? kuangkuang..tuhle keje aku setiap hari, daripada melayan tv omputeh yang aku malas nak paham..baik aku layan blogsss kan ... kire aku baca bloggg mcm melayan drama melayu channel mesia aaaa... kisah kehidupan.. siap ada sambungan lak tuh... kehkehkeh

mama tisya said...

wah april cuti2 lg..bestnye..kita nk cuti2 gk tp tgh dlm dilemma memikirkan hal kj..uhuhuh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah tahniah ek...bestnyer ole2 tuh...

Anonymous said...

omak ai...ada cuti lagi??ish2 kuat jalan btol la

Atiqah said...

wah bestnye pulau tioman..tiqah pegi sne kali pertama dan terakhir mse drjh 3..huhuh..mmg best pulau tu..tp tiqah x prefer g bercuti kat pulau..sbb mabuk laut.huhuh fobia

Mrs. Simplicity said...

aaa cakap pasal tioman baru la teringat entry tuh. ayah damia teringin nak gi situ. eceh, dan2 ingat. tp mmg betul ingat pun.

p/s : baru perasan entry ni tajuk nye ole2 gak sebab alya nye latest entry ole2 jugak. :)

Unknown said...

shady - wah..ko memang suka kumpul fridge magnet yer....alhamdulillah...tak sia2 dapat kat ko..

hahaha..stalker blog aku?? stalk ke? bukan blog utk bacaan umum ke...btw thanks coz sudi jadi reader blog aku yg tak seberapa ni....

dah memnag rezeki ko tu..

Unknown said...

mama tisya - kalau nak pk kan hal keje...memang tak habis...kitaorg keje bertimbun, banyak masalah pun tetap holiday....

Unknown said...

mama aqish - ole2 standard jer tu kalau pi holiday mana2...

Unknown said...

nana - hehehe....hobi suka berjalan..bila dah berjalan mesti ader posing2 kan..mmmm i like....

Unknown said...

tiqah - hahaha..sama ngan akak jugak..mabuk laut...tapi kena makan ubat mabuk lah..kalau tak memang tak tahan...

Unknown said...

alyya - hehehe..baru perasan yer...
dah baca kisah ole2 alyya tu..bestnya dapat dr turki...