Wednesday, November 11, 2009

::MY FUNNIEST BABY CONTEST::


Nak masuk contest lagi....tak kisah lah menang ke tak....janji kita cuba...
-
Kali ni nama yg diberi utk contest tu adalah MY FUNNIEST BABY CONTEST
-
Dianjurkan oleh UMIDANISH
-
Kalau nak tahu lebih lanjut pasal contest ni, klik kat sini
-
Semua syarat2 rasanya ibu dah follow.....
-
Dan yg bestnya hadiah untuk pemenang contest ni pun menarik...
-
Nak tahu siapa sponsor bagi hadiah2 tersebut???? Ni lah sponsor yg pemurah hati tu:


Sponser 1 : Babyumishop (http://www.babyumishop.blogspot.com/)

Ada Cloth Diaper, Diaper Stacker, Tupperware, Set Herba Ibu Bersalin, Bio Aura Water Filter & Minuman Herba.

-

Sponser 2 : IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre (http://www.hidupharmoni.blogspot.com/)

Menawarkan pakaian wanita & kanak2

-

Sponser 3 : Moms&babyshop (http://www.momsandbabyshop.blogspot.com/)

Ada produk Breastfeeding, Prenatal/ Postpartum Care, Colic, Diapering and Baby Gear
-




Biasalah setiap kali contest, mesti hantar 2 penyertaan...
1 untuk Aleesya , 1 untuk Ayyunie....
Baru adilkan...lagipun selagi cukup syarat2..
Rasanya tak salahkan tuan penganjur



Gambar yg jadi pilihan ibu kali ni ialah:



Nama: Damia Aleesya bt Khairuddin
Umur dalam gambar: 1 tahun 8 bulan

Umur sekarang: 2 tahun 3 minggu




Nama: Damia Ayyunie bt Khairuddin
Umur: 7 bulan 11 hari
(gambar the latest ni)



Jom ramai2 join contest ni

Post a Comment