Monday, November 30, 2009

::Contest Anak Dara Ku Bertocang by Sitisifir10::

 

Sempat lagi nak join contest ni....
So, selagi ader masa dan peluang, haruslah join kan..
Menang kalah adat pertandingan...

Dianjurkan oleh  Siti Sifir yg berseri...

Disebabkan ibu mempunyai 2 anak darezzz yg layak masuk contest ni...
Maka ibu akan hantar 2 penyertaan sekaligus

Inilah gambar yg akan dipertaruhkan

 
Nama: Damia Ayyunie bt Khairuddin
Umur : 8 bulan
D.O.B: 30/03/09

l
Nama: Damia Aleesya bt Khairuddin
Umur : 2 years 1 month
D.O.B:17/10/07

Anak ibu2 memanglah suka ikat rambut dan pakai pin kat rambut...lebih2 lagi si kakak tu , Aleesya....
Ayyunie pulaksekarang memang dah selalu tocang rambut kerana rambutnya makin lebat......lebih2 lagi kalau bawak gi outing coz takut budak2 ni panas dan cepat berpeluh....yg bestnya anak2 ibu ni sejak kecil lahi kalau kita tocang, ikat atau pakai pin kat rambut masing2..memang lah diorg takkan tanggalkan...langsung tak rimas....good gilrs anak2 ibu ni...


So kepada sesiapa yg nak join contest ni....jom ramai2 join.....sempat lagi ni b4 12 tgh.....
Lagi satu hadiah dia memang lah teramat umphhhh....penaja oleh Fitrah Cinta ..kalau lah menang...tak leh tido malam ni.....
Nak tahu hadiah apa? Jenguk2 lah kat sini yer...




Post a Comment