Friday, November 23, 2012

True Harmony || Mungkin anda duta yang seterusnya!!!


Pernah dengar nama True Harmony???


Jika anda yang mementingkan kecantikan, pasti nama True Harmony tidak asing lagi kan.


Lagipun dengan 28 cawangannya di seluruh Malaysia, pasti ia telah meniti dari mulut ke mulut saban hari.









True Harmony menawarkan pelbagai treatment dengan teknologi yang moden. Antaranya jika anda ingin kelihatan langsing, bolehlah cuba program slimming yang ditawarkan. Kalau ingin keayuan serta wajah yang segar dan sihat, perkhidmatan facial juga turut disediakan. Dan yang paling penting setelah seharian penat bekerja setiap hari, sekali sekala manjakan diri di SPA True Harmony pasti tidak mengecewakan. Opsss agak2 kalau anda yang jenis banyak bulu roma atau bulu roma yang lebat, apa lagi cubalah perkhidmatan "Hair removal".










Untuk tip-tip kecantikan yang terkini, bolehlah ke



Siapa tahu dengan tips yang dikongsi bersama oleh True Harmony, anda akan kelihatan jelita seperti Siti Nurhaliza kan...tak cuba tak tahu!!!








Sekarang ni True Harmony iaitu jenama kecantikan dan pelangsingan buat pertama kalinya menganjurkan "True Harmony Ambassador Search 2013". Hah!! Apa lagi...buat jelitawan-jelitawan di luar sana bolehlah mencuba nasib kan.




3 cawangan True Harmony ( Shah Alam, Putrajaya dan Kuala Terengganu) sedang mencari 5 lelaki dan perempuan untuk menjadi duta mereka untuk tahun yang akan datang. Wahh lelaki pun boleh join ni. Pasti suami atau boyfriend anda akan menjadi terhangat di pasaran kalau join pertandingan ini.






Cara-cara untuk menyertainya juga senang!!! Anda hanya perlu memuat naik gambar anda di Fanpage True Harmony dan seterusnya mendapat undian "LIKE" atau sokongan kawan-kawan untuk mengundi gambar anda hingga ke peringkat akhir. Undian tersebut akan dinilai bersama para hakim dan pihak pengurusan.













True Harmony menjanjikan hadiah bernilai lebih dari RM35,000. Wow!!! Hadiah yang sungguh lumayan!!! Dan sesi photoshoot untuk para finalis juga diadakan. Jika pertandingan menjadi "hit", akan juga diadakan Grand Finale!



Jadi apa lagi??? Jika anda fikir anda boleh menjadi Duta seterusnya, dan ingin menjadi bintang yang bersinar, jom sertai"True Harmony Ambassador Search 2013".




Untuk meyertai dan memuat naik gambar, bolehlah layari linki yang tertera dibawah:






Untuk menyertai, memuat naik gambar anda di:


https://www.facebook.com/TrueHarmonyWellness/app_351755738214956




Oh yer jom cepat2 sertai sekarang. Tarikh penyertaan sehingga 12 Dec
ini sahaja. Tak cuba tak tahu. Mungkin anda adalah Duta yang kami cari kan!!!












Opsss saya hampir terlupa, saya kan ada menang Pakej Spa True Harmony beberapa bulan lepas. Tak sabar rasanya nak memanjakan diri disini. Harapnya saya mempunyai masa yang terluang utk abadikan kenangan Spa disini.




True Harmony ~ Pilihan Wanita Masa Kini~




Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!




3 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila dah penah buat entry true harmony kat sini http://kokoadik.blogspot.com/2012/01/review-true-harmony-spa-voucer-groupon.html

Wan Amira said...

Confirm kalau Mira masuk kene reject ;)

Break Hour said...

Salam perkenalan daripada KiddoZoom

KiddoZoom menawarkan sumber inspirasi kepada ibubapa yang ingin menjadikan anak mereka sebagai jurugambar rasmi keluarga.

Terdapat topik pembelajaran dan pilihan model kamera digital yang sesuai untuk anak kecil di: http://kiddozoom.blogspot.com