Thursday, November 8, 2012

~On my 23rd Birthday Outing~Opssss!!!!

Rancangan Outing ni dibuat oleh hubby dan students PMR saya..
Saya hanya tahu hujung2 jer pasal outing ni..
Actually planning asal kata hubby saya nak keluar celebrate bersama2 dengan students PMR..
Kengkonon nak meraikan PMR dah habis..

Tunda punya tunda punya tunda hari...
Last2 3hb November jugak yang jadi..
Tu pun ada jugak ada antara mereka yang tak dapat sertai..
So kiranya sekaligus lah tu "birthday outing"saya


Agenda pertama haritu adalah main bowling..
Temujanji dengan semua di Pusat Bowling ni jugak jam 12 tengahari..
Hurmm biasalah, kul 1 baru cukup semua yang datang..
Tu pun ada 3 lagi students kesayangan saya yang lambat..
So, siapa ada, main dulu bowling..


Budak demam ni...
Tapi sebab dah janji memang ada outing harini..so bawak lah juga.
EXCITED both Damias tolong kira berapa pins yang jatuh..


Opsss...birthday girl posing bersama bola bowling..


Yeayyy...yang main semua 10 org..
Saya dapat no 3...ok lah kan...bukan selalunya main bowling pun..
Tu group saya...:)


Gambar ramai2..
Opsss..birthday girl terlebih sudaa.


Lepas dah siap main bowling, kami pergi tempah seat wayang dulu..
Sebab saya dan hubby memang peminat cerita James Bond,
So kami pilih filem SKYFALL..
My students pun kebetulan memang nak tgk citer tu...apa lagi...
Layanzzzzz..


Birthday girl lagi!!!!


Macam2 aksi yang dibuat oleh mereka..


Lepas dah beli tiket wayang, sesi makan2 haruslah ada kan..
Memula nak beli kek kat Skudai Parade ni jer..
Sekali tgk, alahai..semuanya cina pulak yang buat..
Last2 tak pe lah tak ada kek pun...janji happy kan..


Berbalik pada tajuk...
Kenapa 23rd??
Hahaha..kata students saya, saya nampak muda kalau pakai cam ni..
First time pakai cam ni...
Kata students saya nampak macam sebaya dengan mereka dah..
WAH WAH WAH...hampir separuh umur tu beza weii..
Tapi tak apa lah muda ke tua, janji hati ceria sokmo..


Students saya ni ada antara mereka saya ajar since darjah 3 lagi tau..
Sekarang dah form 3 dah..
Lamakan..cam mana lah hubungan kami tak macam adik kakak..:)


Budak demam..
Sian dia..tak lalu nak makan..
Lepas bawak shopping whiteboard kecik ngan buku2 dia, segar semula..:))


Dah makan2, jom tgk wayang pula...
Sempat lagi tu memasing updated status kat FB..termasuklah saya...:))


Budak demam juga ni..
Tapi lepas shopping barang2 dia segar semula..
Both Damias langsung tak tidur dalam cinema ni..
Nasib baik tak buat hal..:))

Lepas habis tgk SKYFALL kami terus balik rumah sebab kesian kat both Damias kan..
Students yang lain semua sambung pula main roller skate..
Kalau both Damias sihat, nak juga saya try main roller skate tu..
Nampaknya lain kalilah kena cuba..hehe.

Apa2 pun kami sangat2 enjoy on my "23rd" birthday outing..
Free and easy gitu..





 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

4 comments:

Ann said...

Happy Birthday sis..
Dekat skudai parade dh ade cinema??wahh..maju dh ni..lame x turun jb

mamasuri said...

happy '23' birthday...

shark said...

akak cantik bertudung begitu..
teruskan..:)

shark said...

cube pakai sugarscaf or radiusite..cantik scarf depa..
kalo nak bole saya tolong belikan utk akak :)