Thursday, November 1, 2012

Teruja dengan Instax Camera warna pink!!!

Semalam kat centre saya ada jamuan akhir tahun utk semua para pelajar sesi 2012. Tapi ada juga bekas2 students saya terutama yg belajar di sekolah berasrama sama2 datang celebrated jamuan akhir tahun tu.





Yg paling teruja 1 of my student bawa instax camera. Dan yg lagi teruja instax camera tu warna pink... awwww.. Memang memikat jiwa.




Selalu nampak org snap2 gambar guna instax camera ni.. Saya pun nak cuba jugaklah snap guna camera ni!!!




Yang tak bestnya kalau guna kamera ni tak leh ramai2 sangat dalam satu gambar. Yang bestnya klik klik terus keluar gambar.. Haha..





Dan ini hasilnya kami klik klik semalam.. Not bad.. Bolehlah kalau nak buat kenang-kenangan..




Antara jamuan makanan semalam, pizza tu saya dan ayah damia sponsor... Makanan2 lain ada tutor2 kami yg sponsor. Dan makaroni bakar yg superb tu student saya yg sponsor..:)



Yummy!!!!





Both Damias still in uniform dari jam 11 pagi hingga 10 malam.. Semalam memang hari yg sibuk!!! Pagi petang di galeri kebaya, pastu petang malam di centre saya pula..





Dan sedar tak sedar, 2003-2013, genaplah 10 tahun saya dan suami menjalankan business language dan tuition centre saya. Alhamdulillah.. Semoga rezeki PUSAT BAHASA PELANGI bertambah2 utk tahun tahun akan datang sejajar dengan kualiti yang ditawarkan. Aminnn


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

2 comments:

Mama Zharfan said...

me pun teringin nak memiliki camera jenis instax tu :)

ADLIL RAJIAH said...

Aminnnn...Chaiyok2 for both of u! :)
Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih