Thursday, November 29, 2012

RM99 sahaja utk 2D1N di Glory Beach Resort!!!

Wowww murahnya!!!
Kalau semalam rata2 updated kat blog dan FB tentang RM150 utk Gold Coast Morib...
Harini RM99 utk Glory Beach Resort pula..

Tapi apa2 promotion semestinya tak boleh weekends..
Semuanya kena weekdays..kalau yang boleh apply cuti awal2 sehari dari tarikh Public Holiday atau weekends tu, untunglah..

Saya semestinya tak boleh dah nak beli voucher2 ni..sah sah weekdays bekerja kan..so incase kalau last minute punya perancangan nak stay hotel, still booking via agoda.com berbanding kalau walk in agak mahal ie ikut harga published rate. 


Baru pagi tadi dapat email ni...tak ada org yang beli lagi pun..



Antara terma dan syaratnya..
Wahhh dah boleh stay bermula 5 December..
Yang mana masih bercuti atau boleh apply cuti tu, boleh ler bawa anak2 ke sini..:))

p/s: Dulu saya membesar di PD..rumah mak beli kat PD pun dekat jer dengan Glory Beach ni (disewakan)....rumah abang kat PD pun sama dekat jer (rumah sekarang)...dulu rumah abang saya belakang Glory Beach jer..kalau gi rumah abang mesti petang2 jalan kaki gi pantai Glory Beach ni..siap main pool dia lagi sebab dulu kawalan tak ketat kot...sekarang not sure...hihi..dan yang best sekali pernah dipanggil temuduga kat Glory Beach Resort after Degree dulu (bahagian management)...yang tak bestnya sebab kena pergi kursus 3 bulan kat mana ntah dah lupa...walhal saya cari kerja sementara tunggu nak sambung master masa tu..so saya reject...hihi

p/s: Dulu masa cuti2 Malaysia (31 Mei 2009) lepas lahirkan Ayyunie, pernah stay hotel ni..
Boleh tgk kat link bawah










:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

1 comment:

Cho Zila said...

penah gi bulan oktober lepas.. okler sebab dapat yang ada dua biliktu;; puas... memang ramaijer orang luar mandi kat pool dia.. sebab sembang ngan sorangtu diapun balik kampung rumah mertua dia dekat2 situjer...