Sunday, November 11, 2012

Astro first??? Astro Best?? Atau Box Office??





Last week saya layan filem "aku terima nikahnya" sampai lebam.. Asyik ulang filem ni jer.. Agak2 dah boring tukar filem lain pulak..:))

Semalam saya dah puas layan filem PE3, Hantu Kapcai dan juga Ngorat.. Eeeiii macam tak sesuai Aaron Aziz dalam filen Ngorat tu..





So pagi ni, sambil2 kemas rumah dan lipat baju, saya layan movie Korea pulak.. Pastu layan filem hindustan pulak dalam Astro Box Office..

Lepas ni nak layan filem Astro Best pulak!!!





Agak2 dah boring semua tu, kita kembali pada HBO, FOX dan FMP..

P/s: Selama ni nak tgk TV pun susah.. Ni budak2 dah start cuti, ibu relaxs sikit kat rumah.. So bolehlah layan mana2 filem yang ada sementara kembali sibuk nanti..

P/s: Owhh ya, tak kena bayar pun saya tgk citer2 tu semua..:))


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

No comments: