Wednesday, November 28, 2012

Alhamdulillah, selamat touch down KLIA dari Jeddah

Lebih kurang jam 12:30 tengahari tadi, mak selamat tiba di KLIA dari Jeddah. Alhamdulillah..

Tapi saya tak sempat nak jumpa mak kat KLIA sebab harini dan esok kerja. BTW sepatutnya mak akan terus balik ke Kelantan naik FireFly harini juga. Tapi disebabkan abang saya yg duduk PD dah jemput mak di KLIA, so mak akan balik PD dulu dan saya akan jumpa mak jumaat ni di PD.. Yeayyyy

Oh yer mak pun teragak2 juga nak burn tiket tu sebab saya yg belikan tiket tu utk mak. Saya cakap ok jer mak burn tiket tu janji boleh jumpa mak dalam masa terdekat ni. Apalah sangat nilai duit tu jika dibandingkan dengan jumpa mak utk tumpang keberkatan mak yang baru pulang dari tempat suci kan.

Ok lah hati berbunga2 weekend ni dapat jumpa mak dan dapat gi MAHA di KL..




- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment