Wednesday, January 9, 2013

Yang dicari dan diidam dah dapat!!!





Puas cari sana sini, finally ahad lepas masa shopping kat Larkin baru jumpa. Sebelum ni dgr dalam astro dan download jer. Ni hari2 boleh dengar dalam kereta dan rumah.





Yang diidamkan pun dah dapat. Harga sangat2 lah sukar dipercayai. Baru ahad terakhir dalam tahun 2012 shopping kat Parkson. Masa tu dah survey2 Vision pot ni. Tapi tak ada pula yang besar 3.5 liter ni. Yang paling besar masa tu pun yang 2.5 liter harga nak dekat RM200. Sekali semalam tgk Jusco buat promosi, 3.5 liter hanya RM129??? Ya Allah murah sangat2, terus beli tanpa fikir apa2.. Tapi dengan syarat juga tu. Kena PWP RM100 ke atas baru layak beli dengan harga RM129 ni berbanding harga sebenar RM269. Berbaloi kan!!! Dah lah warranty 10 tahun..

Ok suami saya izinkan saya beli lagi vision pot ni. Sebab dia sendiri pun cakap murah!!!! I likeeeee!!!! Nanti sure nak tambah koleksi lagi.




Pergi Jusco semalam nak beli printer sebenarnya. Tapi melencong beli benda lain lebih dari beli printer. Tu lah penangan kalau shopping sorang2 time waktu org bekerja pula.. Hihi

P/s: Masa dalam Jusco ni lah saya dengar hujan yang amat kuat dan lebat. So saya tak tgk cam mana kuat dan ributnya semalam. Suami saya cakap kat office dia semalam bumbung bunyi bising sangat!!!


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

2 comments:

Sya said...

salam ayu... sy silent reader blog ayu. nk minta tlg kalo ada sapa2 yg nk sewa
Msein fotostat RICOH (model MPC2030) utk disewa dgn kadar segera. Mesin ini berfungsi sebagai mesin fotostat & pencetak (Warna & Hitam Putih).
Kadar sewa adalah RM185.00 per month.
Saya masih ada contact 4 tahun lg untuk mesin ini. Tp disebabkan sy ingin berpindah so tu yg terpaksa let go. Semua dokumen contract akan diberikan pd anda jika anda berminat utk sambung conract ni dr saya.

Jika berminat sila email ke radziahhamid@yahoo.com @ tel 012-7683093.

Thanks ayu.

QasehnyaRania said...

as-salam..
semalam ada tgk dekat parkson juga..

murah la tu kan.

golek2 sampai sini.salam kenal dari saya follower baru :D