Monday, January 28, 2013

Rezeki hadir tepat waktunya || Allah Maha Mengetahui




Alhamdulillah..
Hasil dari tulis blog entry daripada client "True Harmony"
Jujurnya saya tak berapa ingat dah pasal payment utk client ni..
Walaupun bayaran yang dijanjikan cecah ratusan ringgit juga...
Sebab banyak lagi perkara2 penting yang nak fikir kan..

Tapi harini tiba2 dapat email dari person incharge aritu..
Minta details akaun bank..
Rezeki hadir tepat masanya.
Sebab lately saya banyak sungguh nak guna duit..
Hari2 macam air jer keluar duit...so boleh lah ganti balik duit2 yang telah dikeluarkan..:))

Terima kasih ALLAH.. Sesungguhnya aku begitu YAKIN dengan rezekiMU Ya Allah!!!

p/s: Beberapa hari jer lagi nak ke SANA...so masa utk buat persiapan akhir...semestinya WANG juga merupakan salah satu persiapan UTAMA utk ditinggalkan kepada ahli keluarga di sini...






NOTA KAKI:
::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

2 comments:

Ezna Khalili said...

allah maha mengetahui ayu....

Unknown said...

tahniah..murah rezeki k.ayu sekeluarga..