Sunday, January 13, 2013

Vision Pot || Beli lagi dan lagi..


Dalam masa 5 hari, saya shopping lagi Vision Pot 3.5 L ni..
Baru jer buat entry pasal beli Vision Pot ni kat SINI
Malam tadi lepas dinner kat Restoran Singgora, terus shopping groceries kat Jusco..
Kan saya dah kata, mesti nak beli lagi punya sebab harga yang memang murah dari harga biasa.

Harga biasa RM269, harga purchase with purchase hanya RM129..
Rugi betul kalau yang minat pot ni tapi tak grab time harga promosi ni.



Yeayyy dah ada 2 pot yang 3.5 liter..
Nak beli yang liter kecil, tapi rasa tak worth it pula harganya sebab agak mahal juga walaupun dan less..
So yang 3.5 L ni memang rasa sangat2 berbaloi..
Bertambah lagi periuk2 Pyrex dan Vision kat rumah saya..


First time beli Basils dalam tanah ni..
Memula confius gak nak letak dalah fridge atau biar jer kat luar..
Tapi semalam saya dah try letak dalam fridge..
Alhamdulillah, masih segar dan bau wangi..

p/s: Tak jadi nak gi cuti2 hujung minggu ni..sebab semalam ayah damia balik utk kelas isi borang UPU utk studentsnya pun dah jam 2 petang. Kata sampai 11 pagi je. Katanya juga tak pa buat amal kebajikan utk students. Sebab tak semua ibu bapa tahu cam mana nak beli no pin UPU kat BSN dan isi borang tu.

p/s: Petang semalam juga saya dan keluarga pergi shopping lampu2. Harini seawal jam 9 pagi lagi org yang nak tukar lampu dan repair lampu2 rosak dah datang. Pasni nak masak kejap, then keluar cari water heater utk bilik bawah pula. Ya lah kan, tak lama lagi my family in law dah start datang utk jaga both Damias . So kelengkapan dan kebajikan utk penjaga both damias masa ketiadaan kami nanti harus diutamakan.



Nota Kaki:
:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

2 comments:

Wan Amira said...

i pun suke pyrex dan vision, tapi pyrex dan vision ni kalau i beli selalu tunggu warehouse sale yang setahun sekali atau dua kali dekat the atria pj

QasehnyaRania said...

wah bertambah koleksi lagi ye :D