Thursday, January 17, 2013

Menang lagi dari A Famosa!!!

Alhamdulillah...
Baru pagi tadi buat entry menang "Most Creative Photo" dari A Famosa..
Alih2 tengahari tadi dapat berita kemenangan lagi dari A Famosa..
Menang Lucky Draw pula..


Terima kasih sekali lagi A Famosa..
Wahhh bertambah lagi kemenangan 2 tiket..
Baru dok mengomel mana cukup menang 4 tiket sebab gambar berlima dalam photo tu kan..
Sekali ALLAH bagi lagi rezeki menang 2 tiket..
So cukuplah tu tiket nak masuk Safari dan Cowboy Town..
Hihihi...btw dah 2-3 kali kot masuk Safari dan Cowboy Town ni..
Tapi masa tu both Damias kecik lagi..
Ni dah besar sikit sure best tu diaorg tgk bunga api dan pertunjukkan bagai..


Bukti nama saya menang!!!


Gambar ni lah yang menang utk sesi "Lucky Draw" ni...
Alhamdulillah..
Terima kasih Ya Allah atas RezekiMU kepada kami sekeluarga serta pelajar2 kami...aminn

p/s: Saya baru balik dari Jabatan Pertanian dan FAMA Johor. Pastu bergegas pula jumpa designer. Dalam masa tu Sky Net call pula hantar barang depan rumah...alamak saya kat JB..So petang nanti kul 6 saya gi amik sendiri kat Sky Net depan office saya ni..yeayyy..Hadiah dah sampai!!!!

p/s: Bilalah barang yang saya beli dengan Groupon pada 5/12/2012 tu nak sampai??? Lambat benar!!!

5 comments:

Ayu Ayunie said...

untungnya.. permulaan rezeki awal tahun tu..

Mama Zharfan said...

congrats again & again :)

Nur-nba said...

Tahniah Ayu... Murah rezeki Ayu dan anak2 murid.

Chekgu Azrine said...

congrats!

QasehnyaRania said...

as-salam..alhamdulillah..rezeki :D