Wednesday, January 2, 2013

Kenangan bercuti di Genting Highlands

Sememangnya ia suatu kenangan untuk Aleesya dan Ayyunie sebab ini kali pertama mereka bercuti tanpa ibu dan ayah. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar walaupun pada mulanya Aleesya menangis2 nak ikut ibu pergi seminar. Lepas tu masa balik pula Ayyunie yang menangis2 mencari ibu dan ayahnya. Ohhh masa main2 kat atas Genting tu tak pula kalut nak cari ibu ayah ya..

Gambar kat bawah ni ayah damia ambil dari FB abangnya. Amik ngan handphone jer sebab BIL tak bawa DSLR dia. Bolehlah janji ada kenangan both Damias bercuti bersama tok ma, tok ayah, papa ja, cik emy dan ayah saudara serta mak saudara yg lain. Yang pasti bercuti bersama cousins juga boleh buat mereka lupa sekejap ibu ayahnya..:))

Jom layan gambar2 kat bawah

























Kenangan kami sekeluarga naik cable car dan bercuti di Genting tahun 2011. Oh ya kalini pun diaorg naik cabel car juga..:))




Nota kaki:
:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::