Friday, September 7, 2012

Wedding Diana + Muslim...Dari JB ke TTDI

Tahniah buat Diana dan Muslim..
Semoga ikatan perkahwinan kalian kekal hingga ke syurga..
Dan cepat2 timang anak...:)


Ayyunie yang kelaparan..
Dari Shah Alam kul 2:30 petang, sampai2 terus makan..
Nasib baik senang jer jumpa dewan komuniti TTDI ni..
Apa2 pun terima kasih kepada GPS sebenanrnya..


Kami ni dikira sampai agak lewat..
So rata2 semua tetamu yang hadir dah beratur nak bergambar dengan pengantin..


Dah siap2 makan..
Giliran kami pula bergambar bersama pengantin..


Nampak tak apa yang pengantin lelaki tu pegang..
Tu gambar instant yang terus keluar dari kamera apa ntah namanya..
Tetamu sebelum kami tu yang snap2 guna kamera canggih tu..
Lepas snap, terus keluar gambar...
Tu yang pengantin lelaki minta sekeping tu...hehe


Alololo...Ayyunie yang berayu-ayuan nak jadi flower girl kengkonon..


Semua ralit dok tgk Ayyunie jadi flower girl..hihi..
Aleesya tak nak...moody sebab penat kot dari pagi lagi dari JB..
Ayyunie dah tido seround dalam kereta...tu yang ada energy!!


Saya dan kebaya yang dibeli dari Bandung..
Banyak juga saya beli kebaya dari Bandung..
Rata2 dah bagi saudara mara dan habis licin jual kat butik..


My little sweetie..
Again...Tahniah Diana dan Muslim..

p/s: Diana ni staff saya...boleh dikatakan staff yang paling lama juga berkhidmat utk company saya dan husband...kiranya kalau ada cuti kecemasan atau kena pergi mana2...memang Diana yang akan ambil alih tugas saya di office..Last year dah berhenti sebab dia focus nak buat report master dia..Walaupun berhenti, tapi kadang2 saya memang ada minta pertolongannya utk cover office time saya tak ada..terutamanya masa sibuk shooting Jacobs dan Dutch Lady Tempohari...ni Diana dah sambung PHD...semoga makin tabah dan sabar sambung belajar yer Diana terutama lepas dah kahwin ni...hehe:)




 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

3 comments:

ibuhebat said...

TTDI kampung saya ni.. kenduri pun kat sini :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

instac camera. adik ila masa kwin ada buat photo booth. ada kwn yg jga instac camera nie. so akan snap n simpan gbr2 buat kenangan

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

makin debab ayyunie, kakaknya nampak tecik molek je