Monday, September 24, 2012

Wajah2 tetamu yang hadir masa Breakfast Raya

 Antaranya....


My students


My students lagi


Jiran-jiran


Anak2 jiran


YB
(Yang Bersara)


Kami 1 Malaysia


Atuk & nenek students


Jiran2 cina dan kenalan cina..


Kawan2 saya..


Kawan2 ayah damia..


Tak ketinggalan juga yang try OSIM ni..
Rata2 kawan2 ayah damia..
Budak2 pun ada juga try2 main..
Psttt jujurnya anak2 saya aka both DAMIAS tak pernah pun lagi duduk atas OSIM ni..sebab saya tak bagi...:)


Kenalan baru..
Mak kepada BFF Aleesya..
Dah banyak kali jumpa kat sekolah, tapi baru first time dia datang rumah..:)


Adrianna, BFF Aleesya...
Aleesya malu-malu nak layan kawan2 dia..
Ayyunie pulak terlebih peramah layan..hihi


Kawan2 yang memang dah kenal lama..


Comper pun ada..:)
Ni kira kawan2 baru gak, baru tahun ni start jumpa2 kat Jusco..


Last but not least, kami sekeluarga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua tetamu yang hadir pada breakfast raya tempohari. Sangat2 appreciated. Maaf kalau ada yang terkurang makan atau terlupa nak bagi duit raya kat anak2 yang hadir..kadang2 kelam kelibut layan tetamu, tapi otak dok pk apa lagi tak cukup ni...hihi..apa2 pun uolss the best..insyallah, ada masa dan rezeki kita buat breakfast raya lagi!!!


Gambar ni ambil masa kami tutup open house kami jam 12 tengahari, dan terus ke taman perumahan sebelah utk hadiri kenduri Aqiqah..terlupa nak snap2 gambar kami sekeluarga masa kat open house rumah kami sendiri...sibuk layan tetamu..;-)

p/s: Maaf juga yer andai saya tak sempat nak snap2 gambar2 semua tetamu yang hadir...yang pasti tetamu mula2 sampai confirm tak masuk dalam kamera..hihi..

p/s: Hahaha..lucu, ada jiran saya buat meehoon crispy cubaan sendiri sebab katanya suaminya cakap sedappp..suami akak tu suruh jiran saya tu belajar gak buat meehoon crispy tu...ekeke..nasib baik menjadi walaupun mungkin tak sama dengan yg saya buat..happy sebab meehoon crispy saya glamer jap kat lorong rumah saya...hehe





 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

4 comments:

fmz said...

salam.
nak mintak resepi meehon crispy tu boleh?

neway, cutenye baju sedondon.

Fyda Adim said...

bila agaknya kita dapat bersua muka kan kak ayu??:D

Chekgu Azrine said...

kongsila resepi..hehe

Merlyn said...

hehehehhe.. ada jugak muka kita dlm ni :))