Monday, September 3, 2012

Huaaa... Seperti yang disangka!!!

Harini saya puasa utk hari yang ke6 atau hari last utk bulan syawal ni.. Walaupun pagi tadi saya tak sahur sebab terlupa kunci jam kat Hp ni, tapi saya gigih jugak puasa sebab nak settledkan hutang yang tinggal 1 hari jer lagi ni selepas puas makan2 sana sini bermula hari Merdeka hari tu..

Tadi tgh siap2 kan makanan both Damias, ( alaaaa... Beli nasi kukus jer pun), tiba2 terasa lain macam pulak.. Check punya check, sah nampaknya saya kena berbuka puasa awal..

Alahai.. Nampak gayanya lambat lagi lah nak beraya puasa 6 ni... Hopefully tak terlepas yg 1 hari ni..





Ok lah saya nak buka puasa dulu.. Kesian ayah damia berbuka sorang2 harini.. Yeayy abang dah raya!!!

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment