Wednesday, September 5, 2012

Meeting + Wedding + Open House @ KL...


Sabtu lepas (1 Sept), seawal 8 pagi dah gerak ke KL...
Awal lah sangat 8 pagi tu kan...nak wat cam mana..lepas subuh baru kemas2 luggage dan gosok baju travel siap2..btw meeting di Shah Alam jam 11 pagi...tapi sebab kami terlewat sikit, so meeting start jam 11:30 pagi...

Punyalah lah ralit meeting pasal "projek terbaru" saya tu (dah launched nanti saya reveal yer), tgk2 jam dah kul 2:30 petang...OMG...dah terlambat nak attend staff saya punya wedding kat Dewan Komuniti TTDI...so nak tak nak, kami terpaksa habiskan meeting cepat2 dan berkejaran ke TTDI...kami sampai dalam jam 3 lebih...nasib baik sempat sebab Majlis berakhir kul 4 petang...Biasalah buat kat dewan, masa sangat limited kan...Details pasal wedding tu kemudian yer..

Ni saya buat Summary dulu pasal Raya-Raya di KL.
Bukan apa, takut tak terbuat entry nanti...
Last2 jadi pekasam gambar2 dalam DSLR tu....



Kat Dewan Komuniti TTDI...

Lepas tu kami berkejaran ke Bangi pula...semestinya nak singgah FAREEDA lah kan..
Nasib baik sempat sebab Butik Fareeda tutup kul 6 petang..
Saya sampai2 tu pun dah separuh pintu diaorg tutup...


Lepas tu saya ke Bangi rumah abang ipar saya pula...
Kami bermalam disitu..
Sukalah both Damias sebab dapat jumpa cousin2 diaorg masa kat kg aritu..
Bukan main lagi diaorg bermain sakan kat kawasan rumah abang ipar saya tu..

Malamnya pula kami ambil kesempatan beraya ramai2 ke rumah ayah saudara ayah damia yang terletak di Kampung Pandan...walaupun dekat, tapi mengambil masa jugak tu nak sampai sebab traffic jammed dan banyak kereta...gambar tak ada lah sebab segan betuiii nak snap2 ..hehe


Keesokkannya pula lepas lepak2 rumah abang ipar saya, otw nak balik JB singgah rumah blogger Alyya ni...ni bukan first time kami jumpa, kalau tak silap ni kali ke 3 kami jumpa....


Thanks Alyya sebab sudi menjamu kami meehoon tom yam yang superb itu!!!


Pastu kami beraya di rumah kawan ayah damia pulak kat Kajang...
Ni pun last minute punya decision daaaa...


Last sekali kami beraya di rumah Eliza..
Yang bestnya tu, rumah Eliza ni betul2 depan rumah kawan Ayah Damia tadi..
Hahaha...jalan kaki jer gi rumah Eliza tu..

Ok lah...details kemudian lah saya citer yer...
Ni just summary jer..
Summary pun dah macam buat cerita pendek...hehe

p/s: Btw kul 3 haritu janji nak gi beraya rumah Nana ibu Damia...boleh jumpa Eryn mama Tisya sekali...tapi apa nak buat tak der rezeki nak jumpa korang sebab bertolak dari Kajang pun dah kul 4 petang...pastu kebetulan ada kawan ayah damia pun nak konvoi sama2 balik JB...tu yang tak dapat singgah rumah Nana tu...kalau tak mesti havoc kan dapat jumpa uols2 semua..:)






 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

3 comments:

mama tisya said...

mesti full xtvt ngan meeting, wedding, openhse..tkpe nanti kita jmpa kt johor..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

waaaaaaaa.. g umh eli.. eli dah tak update belog so tak tau sangat perkembangan dia...

e.l.i.z.@ said...

Bakpo aleesya masam cetum tu hihi..
Lucu tgk gmbr tgh make tu..acu ayu tgk molek, boyo duk jeling ko ana..buke nok tgk kamera ekekekek