Thursday, September 20, 2012

Jawapan utk JOM TEKA MENU tadi!!!!

Terlebih dahulu, nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi jawab "JOM TEKA MENU" pagi tadi.
Macam2 jawapan ada yer..
Yang paling kelakar jawapan soalan no 3 tu, rata2 semua jawab soohoon goreng utk soto..
Padahal itu bukan jawapannya..

Sebelum saya umumkan siapa yang layak dapat duit raya RM30 tu..
Jom kita tgk apakah jawapan sebenar bagi soalan "JOM TEKA MENU" tadi..



1. Talam Sarawak / Talam Tokyo
2. Bingka jagung
3. Talam keladi


Apa yang special tentang telur ni???
Telur ni adalah telur ayam kampung...


Menu nasi dagang beserta gulai darat tongkol/ ikan aya.


Heheh...yang ni majoriti jawab salah..
Jawapannya Meehoon Crispy!!!!

Rata2 jawapan memang salah...
Sorang jer yang jawab hampir-hampir tepat..
Tapi hampir-hampir tepat sebab dia pergi open house rumah saya haritu..
Kalau ada pemenang lain yang tak pergi open house rumah saya memang itu priority saya..
So, kira aci lah yer pilih dia sebagai pemenang..walaupun jawapan no 3 tu tak tepat sangat...
Nak buat cam mana, dah memang rezeki dia kan..

So pemenangnya ialah:


Tahniah kepada pemenang...:)
Yang lain please jangan serik yer join..
Suka2 jer ni...Apa2 pun saya hargai masa uols yang sudi luangkan masa jawab teka menu saya tu..
Insyallah..next time ada rezeki dan masa saya buat teka2 lagi..hihi..

p/s:Yang baik datang daripadaNYA, yang buruk itu dari kelemahan saya sendiri..








 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!