Sunday, April 10, 2011

Tengah ajar my hubby main.....

 Currently..memang tgh ajar my hubby main...
Main apa?? Jeng jeng jeng...
Agak2 main apa yer??
Well..inilah hobi baru kami sekeluarga...


Main keyboard ler...
Tgh ajar my hubby main note "happy birthday" dan "twinkle2 little star"
Well..nampaknya my hubby dah ader improvement...


Tu bawak keluar buku music aleesya..
Harap2 ia dapat improve kan skill aleesya main keyboard..


Beli keyboard ni 30/03/2011..sempena birthday ayyunie..
Percaya tak?? Dalam satu hari jer ibu dapat main keyboard ni tanpa lihat note..
Lagu "happy birthday"
Pastu search googled lagu "twinkle2 little star"
Dalam 1 hari jugak dapat main lagu tu tanpa tgk note...
And sekarang baru start nak main lagu2 realiti..
Currently tgh practise lagu " Lagenda Budak Setan" tu


p/s: Nak ajar anak, kenalah ibunya dulu study dan practise habis-habisan kan...

p/s: Memang tiap2 malam balik keje, pasti akan duduk main keyboard ni...hopefully hobi ini akan berterusan...




 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!

 
Post a Comment