Friday, April 1, 2011

Entry penghargaan kepada Naa Mamaiqy!!

Mula2 sekali nak ucapkan terima kasih kepada Naa mamaiqy..
Sebab hadiah dia yg vass da boom telah sampai semalam...
Nak tahu tak hadiah apa??



Ni lah hadiah dia...
Memang kelaszzzzzzzzzzzzz kan..
Vass da boom gitu..
Memang teruja giler masa mula2 dapat hadiah ni...
Bertuah anak ibu dapat hadiah ni..
Tak sia-sia join contest kan..hiks..


Bukan tu jer..
Dapat hadiah baju merah ni jugak..
Tapi besar lah sikit..
But it's ok..boleh pakai lama kan...


Pastu dapat beg ni jugak..
Memang menarik perhatian nenek aleesya ni..
Nenek aleesya minta bag ni..
Aleesya cakap
"ni hadiah contest aleesya lah..nenek masuklah contest"...ekekeke

Apa2 pun terima kasih banyak2 utk naa mamaiqy..
Sebab hadiah trophy tu memang lain dari yang lain..
Yang pasti memang ader kelaszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..

p/s: Terima kasih jugak utk naa mamaiqy sebab tolong emailkan alamat ibu kepada penganjur satu contest ni....masa tu tak sedar yang due bagi alamat hari jumaat...pastu kat genting pulak tak der tenet....nasib baik naa mamaiqy ader...walaupun masa tu dia pun kat hospital selayang....memang sangat2 terharu ok...thanks sekali lagi yer naa...




Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment