Tuesday, December 29, 2009

::Nangis Contest by Mummy Ariq::



Berminat untuk menyertai contest ini????
Apa lagi???
Klik sini cepat2...

Gambar yg dipilih:
-
-
-
-
-

Nama: Damia Ayyunie bt Khairuddin
Umur: 9 bulan


Kenapa Ayyunie nangis yer?

Sebenarnya memang dah lama tahu pasal contest ni. Tapi apabila tgk2 balik gambar yg ader, memanglah tak der pun gambar anak2 ibu menangis, so ingatkan memang tak der harapan lah nak join contest ni...
(agaknya masa anak2 nangis, ibu dia cepat panik kot, tu yang tak sempat nak snaps tu)

BTW, gambar kat atas tu panas2 keluar dari Microwave lagi....hehehehe...sebenarnya gambar ni diambil masa holiday cuti Krismas jumaat lepas. Ayyunie nangis sebab dia takut kena tinggal sorang2 kat atas tikar tu. Pas tu masa tu kat pantai ni lak kebetulan angin kuat, tikar tu pun terangkat sikit lalu terkena lah Ayyunie...Ayyunie pun terkejut, so apa lagi menangis lah dia....tapi kalau kakak dia, Aleesya ader ngan dia, tak pulak ayunie nangis.....




p/s: pantang dengar anak nangis, mulalah gabra dan mencari kesalahan diri sendiri atau orang yg pegang anak kita tu...huhuhu...


Post a Comment