Monday, December 17, 2012

Siapa minun BB Plus Collagen???

Selamat pagi semua..semoga hari isnin kita dimulakan dengan penuh barakah dan berkat..

Di pagi yg ceria ini, nak tanyalah uolss ada makan collagen tak?? Collagen apa ya yg uolss makan?? Berapa lama makan utk nampak keberkesanannya??? Dan collagen yang uolss makan tu semata2 utk kulit atau penambah energy??

Jujurnya saya sekarang memang perlukan supplement utk tubuh badan saya dan juga husband. Bukan sahaja utk kulit tetapi lebih bertenaga dan sihat.

Ada sesiapa boleh syorkan collagen apa yg berkesan???

Lately saya tgk yg BB Plus Collagen ni mencanak2 naik dia punya permintaan.. Semalam masa saya ada business meeting dengan seseorang dia syorkan saya minum collagen ni lah. Harga sekotak 20 sachet RM180 manakala kalau harga member RM150. Haishh tgkkan muka akak tu memang gebusss mulusss, tapi saya nak cuba sendiri macam tak percaya pun ya. Tapi pompuan kan mudah terpengaruh!!! So kalau betul sapa2 boleh share pengalaman minum BB Plus collagen ni sangat2 lah saya hargai ya!! Serius, need pandangan uolsss tentang colagen ni..





Ok lah nak masuk kelaals dulu.. Tq!!!

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

3 comments:

Miss Layaleya said...

salam.. saya minum ephira.. U bleh google & baca testimonial.. alhamdulillah, mmmg byk perubahan.. even officer saya pn minum sbb dia nampak perubahan pd diri saya..

:)

Myalycia said...

salam ayu.. alycia one of the dealer. dan so far mmg sgt berkesan.. event dlm temph 3 minggu pun kt dh boleh nmpak kulit muka kt lebih moist dan gebu..

trylah.. xrugi pun... rs sgt sedap sbb rs blackcurrent...

Unknown said...

Dear, setuju ngan alycia.bb plus collagen is the best i pernah cuba.u also blh cuba tau.