Saturday, December 29, 2012

Cheezy Sauce || setanding rasa cheezy wedges KFC

Masa kat MAHA aritu, saya spent RM300++ juga beli itu ini. Tak cukup tangan dibuatnya. Nasib baik adik ipar yang study kat UPM tu datang join kitaorg. Boleh gak dia tolong2 angkat barang. Nak dijadikan citer sampai terbolos beg kertas yg dia pegang sebab banyak gak barang yg kitaorg beli.




Ni antara barang yang saya beli. Cheezy sauce.. Rm15 ke RM20 sepeket.. Lupa pulak harga sebenar.. Dah tu lama benar nak updatef citer gi MAHA tu..:))




So ni baru kejap saya rasmikan cheezy sauce ni. Makan bersama friend fries yang saya goreng sendiri. Since adik-adik ipar saya jalan2 kat rumah ni, haruslah fikir pagi petang siang malam makan apa kan.. Hihi




Closed up.. Setanding rasanya dengan cheezy wedges KFC tu..ikhlas ni..




Thanks to adik ipar yang tolong angkat2 barang kitaorg..:))
Alang2 tu jom tgk gambar2 masa saya kat MAHA aritu..




Parking kete kat padang kawad UPM. pastu naik bas free ke tapak MAHA..ramai kan org.. Sabar jer lah..




Excited both Damias naik bas.. Berdiri pun excited tu..:))




Yg ni pula naik bas atau tram MAHA.. Pusing ke tapak MAHA yang amattttttt luas tu.. Serious saya tak pergi semua tempat..




Masa mula2 sampai dalam dewan A ke B ke C.. Ntah dah lupa.. Hihi




Bergambar kat sawah.. Btw sawah yg kitaorg pijak tu padi betul tau.. Siap ada terusan lagi..




Tembikai susu kacuk...




Berhenti rehat makan pizza Kak Pah...




Sempat beli 2 helai baju kemeja utk both Damias.




Hidroponik..




Perghhh ramainya org nak naik tram.. Kami pun redah juga.. Hihi




Kat area sini paling banyak belanja duit.. Belu durian, nangka, manggis, nenas dan macam2 lagi bawak balik ke Mak kat PD.. Hihi
P/s: Malam ni Pak Su dan ayah Mi dah nak balik kelantan. Dah tak ada kawan nak layan kerenah kamu berdua dah. Pasni boleh fokus gi bayar yuran tadika dan beli buku2 teks both Damias.. Habis sudaaa holiday!!!!
- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

2 comments:

Oyis said...

terliur plak tgk cheezy sos tu

Rose said...

k.ayu xckp pun pegi MAHA...sy bertugas 10 hari di dewan A tu..pizza pah sebelah je pavilion sy tau...